Mår piss

Just nu mår jag så jävla dåligt! Mår dåligt på så många plan. Är så trött på mig sälv. Jag är världens sämsta person. Blir så illa berörd av andra människors lycka. Folk förlovar sig, får barn och så fast anställning. Allt som jag vill. Jag har inte ens ett litet jobb. Hur kan folk som alltid var "sämre" än mig på alla plan får allt det jag vill ha innan jag ens är i närheten av det? Det är en sak som jag hatar med mig själv. Varför kan jag inte bara låta de vara lyckliga och glädjas åt dem? Innerst inne är jag ju glad, men jag är i en period som gör att jag blir så jävla ledsen för minsta sak. Det är så jobbigt. Jag är så jobbig. Från att ha varit en person som är duktig i skolan har jag blivit så jävla dålig i skolan. Från att ändå vara duktig på att ta kontakt med personer har jag nu så sjukt svårt för det. Jag känner mig så jävla misslyckad hela tiden. Påminns hela tiden om att jag misslyckas med allt. Plugget = misslyckas, fixa ett jobb = misslyckas, sluta äta godsaker mer än 1 dag i veckan = misslyckas, träna regelbundet = misslyckas, äta sallad 5 ggr i veckan till middagen = misslyckas. Misslyckas med exakt allt!
Tankar | |
Upp