Vilken dag

Vilken idiotisk dag det är idag. Hade tenta, men struntade i den för hade kanske kammat hem typ 10 poäng högst. Gick upp och fixade till det snyggaste jaget för det var ju sista gången vi skulle ses. Tåget kom sent och var relativt mycket folk på och det var bara ett tågsett. Så det blev lite struligt och stor risk att du inte skulle ens komma fram i tågdelen där jag satt, men så visade det sig att du inte ens var på tåget överhuvudtaget. Fuckade upp min dag, jag som hade sett så mycket framemot att se dig för sista gången innan hösten. Hämtade tentor och extentor till andra kurser. Den ena tentan känns inte ens som examinatorn kollat på, bara satt g. Den andra blev jag förvånad av att få "så lite" poäng. FIck precis 80 och vg, trodde ändå jag skulle vara lite över. Men så visade det sig att examinatorn räknat fel på 1 poäng. Och jag hade inte svarat på en i princip 5-gratis poängsfråga, blev sur på mig själv. Hade även gjort ett fatalt fel, som  dock bara kostade mig 0,5 poäng, men ändå. Hur kan man ens tänka att homo är olika och hetro samma. Det är bara att tänka logiskt så vet man grundorden i förklaringen, sen vad det är som är lika och olika på just det ordets betydelse får man lära sig. Men att skriva fel och skriva att hetero är när X är lika. WHAT? Jaja, klarade tentan iallafall och fick vg dessutom. Sen tåget hem var jag sur, men så önskade tågkonduktören glad påsk, då blev man lite gladare iallafall. Men så helt plötsligt hör jag en röst som jag känner igen. OH MAJ GAD. Självfallet ska personen sätta sig på andra sidan gången och en plats framför. Jag pallar inte snacka med henne. Gömde mig så gott jag kunde. Och det höll på att funka, men helt plötsligt ska hon stirra på mig när jag försöker få ner mina grejer i väskan. Då känner jag verkligen att jag inte längre kan låtsas som inget. Så ska hon babbla en massa och jag vet inte vad jag gör men en massa lögner kommer ur min mun. Helt konstigt. Sen ska hon givetvis prata om B, högg verkligen till i hjärtat att höra talas om den personen. Och inte nog med dessa grejer så har jag så sjukt ont i magen eller typ livmodern, känns typ som att den ska trilla ur. Speciellt efter den fruktansvärda bussfärden genom heeeeela stan som gumpade som bövelen. Precis fick jag reda på att jag klarat den senaste tentan jag gjorde (3 år efter att jag läste kursen), blev inte ens glad. Nä, nu ska jag skicka iväg en massa mail, blir ju arbetslös på måndag igen :( Tröttsamt!
Allmänt | |
Upp